Bontovai tűzijáték PR Baits csalikkal!
Április utolsó hétvégéjén Dávid barátommal Dombóvárra mentünk a bontovai-tó 5-ös bojlis helyére. Mivel ez az állás a tó leghátsó részén található, ezért csónakkal költöztünk be. Bepakolás után kezdődhetett a bójázás. 1,5 méteres vizeket találtunk és rengeteg bokrot a víz alatt. 2 bójám velem szembe került az iszap és kemény rész váltására, egy pedig egy nagy bokor elé. Nem titkolt szándékkal érkeztem erre a túrára, tesztelni szerettem volna a PR Baits palettájáról az új VIP golyót. Ez egy barackos-lazacos-chilis szénhidrát alapú bojli, amit 20, illetve 24 mm-es méretben vittem magammal. 2 botomra ez a golyó került, míg a harmadik botomon a White Nut kapott lehetőséget 20 mm-es méretben. Társam helykeresése is sikeresen megtörtént, ő egy másik csali gyártó cég termékeivel horgászott. Nem csináltunk alapozó etetést, behúzásonként egy lapát magmix ment a szerelékekre és az előkén lévő golyóból pár szem.

Nem is kellett sokat várni az első halra, aminek az új VIP csali tetszett meg. Sorban durrantak el a botok. Szebbnél szebb halakat tereltünk a szákba. Gyors fényképezés után minden hal visszanyerte a szabadságát. A délelőttök eseménydúsan teltek, délutánra és éjszakára lenyugodtak a halak. Egy-egy kapásunk volt még fényváltás környéken és következett a jól megérdemelt vacsora, utánna pedig az alvás. Ugyanilyen forgatókönyv szerint alakult mindhárom napunk. A legnagyobb halunk egy 13,40 es gyönyörű tükör ponty volt. Rengeteg halat fogtunk, koit, amúrt, gyönyörű szép töveseket. Próbáltunk szelektálni a halak méretében, de ahogy nagyobb csalikat raktunk fel, a kapások teljesen megálltak. Gyönyörű halakat rejt Bontova, látszik hogy a Tógazda nagy becsben tartja a halait. Eljött az utolsó reggel, pakolás és kiköltözés után egy 2 órás út várt ránk. Együtt konstatáltuk Barátommal, hogy ide még visszatérünk!

Köszönjük a Bontovai tónak, és köszönöm Kemencés Laci barátomnak a kiváló csalikat. Folytatás Háromfán május végén!