II. Bontovai Big Carp Baits Kupa 3. nap
Reggel a tóhoz érve tükör vízfelület fogadott minket és a hőmérséklet is pár fokkal melegebb volt az előző napihoz képest.
Már szinte furcsa volt hogy nem fújt a napok óta tartó erős északi szél , de gondolom a gátnál horgászó csapat nem örült annyira ennek a csendes szép időnek mint például én.Elmondásuk szerint éjszaka szinte nem is volt kapásuk, és a mérlegelt halakat mind a reggeli órákban fogták.Összesen hét darab halat zsákmányoltak ebből viszont három darab hal koi volt.A csalizásról egyenlőre nem faggatom a csapatokat mert nem szívesen árulja el egyik csapat sem a verseny vége előtt a titkos módszereket és ízesítéseket.A Cannabis Lake team az éjszaka folyamán négy darab mérhető halat fogott, a Vector Fishing csapata három darabot fogott és volt köztük egy 10+ -os tükrös is.Brutál carp teamnél egy hal volt mérlegelhető, de az elmondásuk szerint ráállnak a legnagyobb hal megfogására.A Total Baits csapata ismét hét darab halat fogott az éjszaka folyamán és ezzel felkerültek a harmadik helyre.Elmondásuk szerint büdös bojlival hoember módszerrel fogják a halakat egymás után.Utunk a tó túloldalára a hetes helyre a Glück-Frolyó teamhoz vezetett ahol két darab halat mérlegeltünk.
Legvégül a hatos helyen horgászó S-carp csapathoz érkeztünk mérlegelni ahol kilenc darab halat mértünk köztük egy 10+ os tükröst, majd rá nem sokra ismét matracra kerül a verseny eddigi legnagyobb hal egy 13,30kg-os tükörponty.
A halőrházhoz visszaérve a vizet és a csapatok mozgását figyelve az előző naphoz képest igencsak meggyengültek a kapások számai.

A délutáni óráktól a tó keleti oldalán horgászó két csapat szinte egyfolytában vízen volt, és egymás után szákolták a szebbnél szebb pontyokat.Este felére egyre több csapat töltötte ismét fárasztással az időt.
Az esti mérlegelést ismét a tó nyugati oldalán kezdtük a Total Carp team csapatánál ahol sorba kerültek elő a pontyzsákok a vízből köztük egy 12.06-os bandavezérrel az élen.A Brutal carp teamnél egy halat mértünk ,majd a Vectorosoknál három darab potyka került a mérlegelő zsákba.A Cannabis Lake team a nap folyamán öt darab halat zsákmányolt köztük egy csodaszép 11kg-os tükröst.Az egyes helyen horgászó successfull csapata is a délután folyamán bezsákolt négy darab pontyot és még egy süllő is rárabolt az éppen vízbe elhelyezésere kerülő végszerelékre.Kis gyaloglás után a túloldalon folytattuk a Glück-Frolyó Teamnél akik egy kicsit belehúztak, a nagyobb golyók méretét ismét kisebbre csökkentették és ahogy a szákokat elnézem érdemes volt taktikázniuk.Ezzel a technikával a reggeli mérlegelés óta kilenc darab halat sikerült fogniuk.Az S-carp csapata is kilenc darab halat fogott ezek között volt egy 13,30-as és egy 13.19 tükrös.
A tó nagy pontyain még lapítanak de még azért messze van a verseny vége , remélem egy két nagyobb is megmutatja még magát a vége előtt.