II. Bontovai Big Carp Baits Kupa 2. nap
Reggel a mérlegelésnél hallottuk,hogy hajnalban havas eső esett és egész éljel fújt az erős északi szél.
Volt csapat aki nem és volt aki kimondottan örült az erős szélnek.Rengeteg halat hozott le a gátra viharos szeles csöpörgős idő, az éjszaka folyamán az egyes helyen horgászó successfull csapata 14 db mérlegelhető halat fogott és ezek között volt egy 10,54-es koiponty. A kettes helyen horgászó Cannabis Lake team csapata is felhozta a lemaradást, sőt a harmadik helyre horgászta fel magát az éjszaka a 10 db mérlegelhető hallal amely között volt egy gyönyörű 13kg -os és egy 12,20 -as tükrös.
A hármas helyen a Vector Fishingnél öt db halat míg a négyesen a Brutal Carp Teamnál négy darabot mérlegeltünk.
Az ötös helyen a Total Baits-os fiuk is több szép halat zsákmányoltak az éjszaka folyamán.
A hatoson horgászó S-carp csapata 11db mérlegelhető halat fogott köztük egy nagyon szép 12,70 es tükröst és vagy 15 db nem mérlegelhető halat.A hetes helyen mértünk 4db halat köztük egy nagyon szép 10,80 as tövest, a csapattagok elmondása szerint 24 es golyókkal próbálják a kisebb pontyokat szelektálni.

A nap folyamán a szél gyengült de ezzel arányosan a kapások száma is csökkent. Azok a csapatok ahol kevesebb volt a kapás, próbálták az időt pihenéssel tölteni és felkészülni az éjszakára hátha ismét étvágyuknál lesznek a pocakos barátaink.
Volt csapat ahol főzéssel és szomszédolással telt el a délután, de volt két csapat akinél ismét füstöltek a jelzők egymás után.
A mérlegelést ismét az ötös helyen horgászó Totál Baits csapatánál kezdtük, ahol mindössze két hal került a matracra a mérlegelés során.
Utunk a négyesen horgászó Brutál Carp teamhoz tartott, ahol egy nagyon szép 5,80 koiponty került a mérlegelő zsákba.
Ugy látszik ma koipontyos nap van, mert a Vectorosokhoz érve, egy 9,5 -es gyönyörű koiponty került elő a pontyzsákból, és ezt egy kisebb tükörponty követte a mérlegelésnél.
A cannabiszos fiuk kicsit kapástalanok voltak napközben, így náluk csak két mérlegelhető hal volt.
Az egyesre érve ismét sorra kerültek elő a pontyzsákok a vízből, és itt ismét négy db halat mértünk 25kg súlyba, innen utunk a hetes helyre vezetett ahol megint egy 10,70 es tövest mérlegelhettünk két másik tükrös társaságában.Úgy látszik kezd működni náluk a szelektálás a nagyobb golyókkal.
Majd a legvégén a hatos helyre mentünk az S-carp csapatához, ahol rengeteg hal fogadott minket. Sok volt az éppen méretes, de azért került elő egy pár szebb példány is a pontyzsákokból. Kíváncsian várjuk, hogy mit hoz az éjszaka, a szél csendesedik és talán lassan a hőmérséklet is elkezd melegedni. Még eddig a 20+ os példányok elkerülték a horgon kínált golyókat, de talán a verseny végéig egy fotóra meglátogatnak minket.